loading...
پیکو دانلود
mamtech بازدید : 233 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام خوب یا بد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی به نام خوب یا بد با بالا ترین کیفیت
ترانه : علی دیباج ، علی اصحابی ، ملودی : علی دیباج
تنظیم : علی دیباج ، امیر حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علی اصحابی به نام خوب یا بد :

هنو هم دلم می خواد که با همه بخندم

اما نمیشه هی بر می گردم به خاطرت

به اون نگاهت به این که شاید یه روز دوباره بگی می خوامت

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی این دنیا تو حالم

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی دنیا تو این حالم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام خوب یا بد

♫♫♫♫♫♫

بیبین می خوامت دلم می گیره کنار عکست همیشه گریم می گیره

همیشه هر جا به یادت هستم برگرد نگام کن می بینی.به پات نشستم

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی این دنیا تو حالم

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی دنیا تو این حالم

MP3 – 320

Ali Ashabi – Khoob Ya Bad

MP3 – 128

Ali Ashabi – Khoob Ya Bad


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • قالب وبلاگ
  • آموزش اتوکد
  • آموزش اتوکد
  • آموزش | دانلود
  • قالب وبلاگ
  • گیفت کارت پلی استیشن 100 دلاری
  • فرش 1200 شانه کاشان
  • ساندویچ پانل دیواری
  • آتلیه کودک
  • مقاله
  • وی اس تی
  • متن کامل پايان نامه
  • پايان نامه حسابداري مالياتي
  • پايان نامه حقوق
  • پايان نامه علوم اجتماعي جامعه شناسي
  • پايان نامه دانلود
  • پايان نامه هاي ارشد
  • دانلود فايل پايان نامه
  • پايان نامه روانشناسي
  • دانلود مقاله معماري
  • خرید لباس
  • آتلیه عروس
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور تایلند
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت آیتونز
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • خرید سرور اختصاصی آمریکا از مبین هاست
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود آهنگ
  • نرم افزار
  • اس ام اس عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • لباس خواب
  • سفره عقد
  • پنل تبلیغات در تلگرام
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    دوست داریم بیشتر چه مطلبی بگزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 945
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 136
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 967
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,264
  • بازدید ماه : 1,054
  • بازدید سال : 79,308
  • بازدید کلی : 820,921