loading...
پیکو دانلود
mamtech بازدید : 222 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب با نام بمب جنون

متن آهنگ امیر عباس گلاب با نام بمب جنون

به خودم آمدم انگار تویی در من دور

کمی بشتر از دل به کسی بستن بود

من به هر لحظه تب دار تو پیوند منم

انقدر داغ به جانم که دماوند منم

از زمینی که قسم خورد شکستم بدهد

از زمان چند بره زد کار به دستم بزد

من تو رو دیدم به خاک افتادم

از آن روز که در بند تو ام آزادم

بی تو بی تو کار کسم وسعت پشتم خالیس

گل تو باشی من مخلوق مشتم خالیست

تو نباشی.من از اعماق غرورم دروم

زیر بی رحمترین زاویه ساتورم

با توام ای شعر به من گوش کن

نقشه نکش حرف نزن گوش کن

ریشه به خونا و خون میرسد

می که شد بم جنون میرسد

بحث خودت بحث خودت

بمب منم میترکم چند قدم دورتر

حضرت تنهای به هم ریخته

خون و اتش را به هم افیخته

دست خراب است چرا سر کنم

باز نشانم بده با هم کنم

دست کسی زمین گیرم

عاشق این آدم زنجیریم

شعله بکش بر شب تکراریم

مهره این خونه خدا ساکن است

مهره این خونه خدا ساکن است

خانه خرابی از دست توست

آخر هر راه به بمبست تو

از همه کودکیم درد ماند

نیم وجب بچه ولگرد ماند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • قالب وبلاگ
  • آموزش اتوکد
  • آموزش اتوکد
  • آموزش | دانلود
  • قالب وبلاگ
  • گیفت کارت پلی استیشن 100 دلاری
  • فرش 1200 شانه کاشان
  • ساندویچ پانل دیواری
  • آتلیه کودک
  • مقاله
  • وی اس تی
  • متن کامل پايان نامه
  • پايان نامه حسابداري مالياتي
  • پايان نامه حقوق
  • پايان نامه علوم اجتماعي جامعه شناسي
  • پايان نامه دانلود
  • پايان نامه هاي ارشد
  • دانلود فايل پايان نامه
  • پايان نامه روانشناسي
  • دانلود مقاله معماري
  • خرید لباس
  • آتلیه عروس
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور تایلند
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت آیتونز
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • خرید سرور اختصاصی آمریکا از مبین هاست
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود آهنگ
  • نرم افزار
  • اس ام اس عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • لباس خواب
  • سفره عقد
  • پنل تبلیغات در تلگرام
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    دوست داریم بیشتر چه مطلبی بگزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 945
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 136
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 967
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,276
  • بازدید ماه : 1,066
  • بازدید سال : 79,320
  • بازدید کلی : 820,933